Innowacyjny system rezerwacji online - made by Pablonet

Klient: Tomasz Staszewski 2Deal 

Cel: realizacja projektu współfinansowanego przez Unię Europejską. Stworzenie e-usługi wspierającej działalność małych i średnich przedsiębiorstw pt. ‘Stworzenie nowej e-usługi udostępniającej polskim firmom innowacyjne narzędzia informatyczne pozwalające na stworzenie prezentacji ich własnej oferty w sieci, ukierunkowanej na interakcję z klientami’

Powyższa e-usługa jest oferowana na rynku polskim, na którym nie ma porównywalnych pod względem funkcjonalnym rozwiązań ani w formie tradycyjnej ani elektronicznej.

 

Założenia serwisu Mbooking.pl oraz wykorzystane technologie:

- autorski system do kompleksowego zarządzania serwisem rezerwacji online

- moduł tworzenia wizualizacji pomieszczeń 360o  samodzielnie przez firmę

- e-karta podarunkowa

- programy lojalnościowe

- zaawansowana wyszukiwarka ofert

- integracja z systemami płatności

- integracja z portalami społecznościowymi

- aplikacja mobilna

- automatyczne powiadomienia dla Firmy i Konsumenta

Rezultat:

1. Dla naszego klienta przygotowaliśmy rozbudowany o wiele innowacyjnych funkcjonalności serwis.  Layout strony głównej przyciąga młodych ludzi, którzy chętnie dokonują zakupów, rezerwacji prze Internet czy telefon oraz firmy, które umieszczają swoje oferty w serwisie Mbooking.

grafika wykonana przez pablonet dla serwisu mbooking

 

2. Na stronie głównej jest widoczna intuicyjna wyszukiwarka usług, gdzie wpisując lokalizację oraz interesującą nas usługę, pokazują się wyniki wyszukiwania. Co jest warte uwagi, wyszukiwarka ta wskazuje usługi biorąc pod uwagę siłę rekomendacji. Użytkownik ma wtedy pewność, że wyszukana usługa jest godna polecenia.

Poniżej widoczne są promowane z różnych branż oferty.

wyszukiwarka i prezentacja ofert

 

3. Przeglądanie ofert firm jest niezwykle proste i intuicyjne. Wybierając pozycję użytkownik od razu ma dostęp do opisu usługi i galerii zdjęć, informacji o firmie oferującej usługę. Użytkownik ma możliwość dokonania rezerwacji online. Jest również dostęp do funkcjonalności wizualizacji punktu usługowego. Dzięki temu użytkownik wie w jakim miejscu usługa jest oferowana. Przy każdej ofercie jest również zakładka z opiniami i oceną firmy oraz jej usług. Ponad to istnieje możliwość uczestnictwa w programie lojalnościowym danej firmy. Jeżeli użytkownik jest stałym klientem, firma może nagrodzić takiego klienta przyznając mu rabaty, oferty promocyjne, zniżki.

karta oferty w mbooking

 

4. Ponad to, każda firma może zamieścić wizualizację swojego punktu usługowego. Stworzyliśmy innowacyjne narzędzie które pozwala na samodzielne przesłanie zdjęć na serwer serwisu, ich obróbkę i swobodne tworzenie panoramy pomieszczeń. Zdjęcia mogą zostać wykonane zwykłym telefonem lub profesjonalnym aparatem. Dzięki takiej możliwości firmy mogą przedstawić swój lokal a klienci mogą dokonać wyboru, a nawet ocenić lokal.

 

5. Warto zwrócić uwagę na funkcjonalność automatycznego wysyłania przypomnień. Przypomnienia są wysyłane automatycznie, żaden pracownik nie musi o nich pamiętać. Firma jest spokojna, że ich klient zostanie powiadomiony o zbliżającym się terminie usługi. I konsument będzie się czuł bezpiecznie wiedząc , że takie powiadomienie otrzyma. Powiadomienia przychodzą na e-mail, SMS lub wiadomości PUSH pod warunkiem, że konsument ma taką usługę włączoną na urządzeniu mobilnym.  

 

6. Serwis Mbooking ma też swoją aplikację mobilną. Zarówno klient jak i firma mogą pobrać taka aplikację i zainstalować na swoim urządzeniu mobilnym. Wtedy rezerwacje mogą być obsługiwane także na telefonie. Firma ma teraz dostęp do systemu rezerwacji 24/7 .

strona www na urządzeniach mobilnych

 

To tylko niektóre z licznych funkcjonalności tego innowacyjnego serwisu.

Bardzo zachęcamy do korzystania z usług serwisu Mbooking.pl wraz z innowacyjnymi funkcjonalnościami, które dają możliwość rozwoju i sprawnego zarządzania firmą.

← WSTECZ